אלפי(!) פניות רלוונטיות במחיר נמוך מאוד

תחום : פיננסי
תוצאה :עסק ממצב של קריסה עלה התרחב וממשיך להוביל את התחום.

obligor.co.il

דני – מנכ”ל חברה פיננסית שהוקמה מלפני עשור. כשנפגשנו הייתה על סף פשיטת רגל, הבעלים היה חסר אונים וחסר ביטחון בגלל סדרה של כתבות שליליות שהוזמנו על ידי מתחרים. החברה לא יכלה להעסיק את עצמה, הייתה בלי חשבון בנק ובלי כרטיסי אשראי. כ-100 פניות שהגיעו מדי חודש לא הניבו סגירת עסקאות משמעותית התסכול בעקבות כך היה גדול מאד. האופציות שעמדו בפני דני היו פשיטת רגל או ניסיון אחרון להצליח.
לאחר התייעצות עמנו הוחלט לנסות ולהמשיך.
בנינו אסטרטגיה שתתאים לחברה ויישמנו אותה:
הרמנו קמפיינים של פרסום בפייסבוק ובגוגל, שיפרנו את האתר הקיים, הכנסנו כלי מדידה ואנליזה ובעקבות כך הבנו ש-80% מהפניות לא היו רלוונטיות למוצר מסיבות כאלו או אחרות, יצרנו תכנים מגוונים, צילמנו סרטונים שיווקיים, הוצאנו דיוור לתפוצה ועוד. מה השגנו?
• הוצאנו אותו מפשיטת רגל.
• הבאנו לקוחות – היום מקבל בסביבות 700-800 פניות רלוונטיות בחודש עם תקציבים מאד נמוכים.
• דני מרשה היום לעצמו לצאת לחופשה עם המשפחה.
• החברה מצליחה – גייסו עובדים ויותר אנשי מכירות.
• יש לו זמן לילדים, יכול לחייך, להסתכל לאנשים בעיניים וזו תחושה של סיפוק.

בעזרת עשרות פניות בחודש איפשר לי להקים עסק חדש בתחום תחרותי

תחום : רפואה פרטית
תוצאה : החברה מתפתחת ,בעלים בפוקוס על העסק ולא על “מאיפה אני מביא את הלקוחות”

elite-medical.ru

גיוס לקוחות ומשקיעים והכנה לאקזיט

alastair.capital

תחום : השקעות
תוצאה : גיוס לקוחות ומשקיעים, פוטמציאל לאקזיט נחמד

גידול של עשרות אחוזים של חנות אינטרנטית

תחום : ציוד משרדי
תוצאה :גידול במכירות, הרבה יוצר מכירות

doctordyo.co.il

איתן – בעל חנות פיזית למוצרים משרדיים וכן בעל אתר קטן וישן שרצה להעלות את המכירות מהאתר ובכלל וכל מה שניסה לא עבד לו. כשהמטרה העיקרית הייתה שהחנות אונליין תכפיל מכירות.
גם איתן נהנה מאסטרטגיה מותאמת אישית שכללה:
בנינו אתר חדש, טיפלנו בקמפיין ממומן וקידמנו את האתר אורגנית (ללא רשתות חברתיות).
והתוצאות מדהימות – איתן השיג את מטרתו והכפיל את המכירות ב-100% באמצעות החנות האינטרנטית.

טיפול וניהול בפרויקטים של תיירות מחו”ל

תחום : תיירות מחו”ל
תוצאה :החברה קיבלה פניות על בסיס קבוע , צפוי ואמין.

www.atlantistravel.co.il

עשרות פניות בחודש בתחום תחרותי מאוד

assutacomplex.org.il

תחום : רפואה פרטית חו”ל
תוצאה :החברה גדלה משמעותית. נפתחו משרדים חדשים יותר גדולים , גוייסו עשרות עובדים

עשרות פניות לפרויקט חדש בתחום תחרותי

anticancer.co.il

תחום : רפואה ,טיפולים חדשניים
תוצאה :העסק מתפתח, צומח ומתרחב

עשרות פניות מחו”ל לפרויקט חדש

תחום: חוקה, אזרחות
תוצאה : אפשר קיום הפרוייקט, התקבלו פניות והעסק התפתח

חברת הייטק – טלקום ישראלית עם לקוחות בחו”ל

המוצר של החברה יעיל ויש בו צורך, אך תחזוקתו יקרה – אילן וצוותו המצומצם עבדו קשה מאוד בניסיון להביא לקוחות והמאמצים הסתכמו בכ-2 פניות בחודש. אילן ביצע שיחות קרות ולא הצליח לשכנע את הפונים לרכוש וככל שהזמן רץ, כך התסכול גבר. הלחץ מצד המשקיעים לראות תוצאות ולקבל הסברים הלך וגבר, החברה לא הצליחה לעמוד ביעדים שהציבה ובלוחות הזמנים וכשהתקרב עת התשלום לצוות, זיעה קרה שטפה את פניו. אילן בקושי בילה עם משפחתו וילדיו, מה שהעיק עליו מאוד והיחסים המשפחתיים לא היו בשיאם. כשאילן הגיע אלינו, כל שידע לומר כי הוא רוצה כמויות גדולות יותר של פניות שיובילו לסגירת עסקאות מוצלחות, בפחות השקעה!
פיתחנו עבור אילן אסטרטגיה שיווקית וקידומית שמביאה לתוצאות והוצאנו אותה לפועל!
שיפרנו את האתר, שיפרנו את קמפיין הפרסום – הבאנו באמצעות כך את האתר למקום ראשון בביטויי מפתח, יצרנו רשימת תפוצה אפקטיבית, רשימת דיוור וכל אלו נשאו תוצאות שלא יאמנו:
– אילן מקבל כיום עד 70 פניות איכותיות בחודש!
– הוא גייס מנהל שיווק ואף עוזר מנהל שיווק אשר סוגרים עסקאות גדולות עבור החברה.
– העסק התרחב ממשרד קטנטן וצפוף למשרדים חדשים במרכז הארץ.
– תזרים הכסף עומד על כ-2 מיליון בשנה!
– החברה הפכה לאחת החברות המובילות בתחומה.
– אילן מפרסם את המוצר בתערוכות הנחשבות ביותר ומדיות שונות.
– המשקיעים מרוצים מאד ממהלך ההתייעלות של אילן, הכסף זורם והחברה מתפתחת מיום ליום. אילן אינו מפחד יותר לדבר עם המשקיעים.
– נציגי הבנק והמזכירה מחייכים.
ובמישור האישי – הרי שאילן מצליח לפנות זמן למשפחתו, יכול להרשות לעצמו לנסוע לחופשה בידיעה שהחברה שלו עדיין מתפתחת.

אתר של קורסים שהיה על סף סגירה

www.limudphone.co.il

האתר היה בגירעון, עלה הרבה כסף לתחזוקה ולא ממש הכניס. גדי הגיע אלינו כניסיון אחרון.
בנינו גדי אסטרטגיית שיווק מנצחת שהתבססה על קידום אורגני של האתר.
והתוצאות טובות יותר מכל מה שגדי היה יכול לתאר לעצמו:
– העלנו אותו לעמוד ראשון במנועי החיפוש בביטויים תחרותיים מאד וקשים להתברגות.
– גדי מכר את האתר לחברה יותר גדולה.
– השתמש בחלק מההכנסות הללו ליצירת אתרים נוספים וקנייה של משרדים.
– כיום הם הפכו מעסק של אתר שהיה כמעט רווחי לעסק רווחי באמת.