קידום אתרים באנגלית

המטרה בקידום אתרים באנגלית : פנייה לקהל גולשים עולמי ורחב יותר

עולמי

כאשר עסק מעוניין להתרחב ולפרוש כנפיים מעבר לשוק הישראלי, הצד הבא הינו הקמת אתרים בשפה האנגלית.

יתרונות וחסרונות בקידום אתרים באנגלית :

 היתרון הבולט ביותר בקידום אתרים באנגלית, הינו פנייה לקהלי יעדים שונים בחו”ל אשר דובר את השפה.

החסרון : מדובר בתחרותיות יותר קשה כיוון שישנם המון אתרים באנגלית.

מה רצוי לעשות בכדי לקדם אתרים באנגלית ?

1.בבניית אתר באנגלית, חשוב שתיהיה שליטה בשפה המקצועית ורהוטה.המטרה היא להיראות עד כמה העסק מקצועי. זה נכון למצב שמקדמים אתר חדש שנבנה באנגלית וגם באם יש ברשותכם כבר אתר ונשאר “רק” לתרגם לאנגלית.

2. חשוב לדעת לאיזה קהל יעד רוצים לפנות

אנחנו כבעלי מקצוע

 בעלי ניסיון רב בפרסום וקידום אתרים באנגלית.-

 כותבי התוכן וספקי המשנה שלנו הינם מהטובים ביותר ואנגלית כשפת אם.-

בכל רגע נתון, במידה ותרצה לעזוב מכל סיבה שהיא, אנחנו לא נחזיק אותך בכח (לא טוב לקארמה) וניפרד כידידים 🙂 –

בשורה התחתונה – אתם מקבלים שירותיות, אכפתיות ויחס עבור מה שאתם משקיעים עבור העסק.

רוצה להצטרף למעגל לקוחותינו המרוצים ולהנות משירותיות? רוצה לדעת עוד לגבי הנושא ?

צור קשר עכשיו בטלפון 03-5057669 או השאר פרטים ואנחנו נחזור אלייך בכדי לתת לך את ההצעה הכי משתלמת לך ושהכי מתאימה לעסק שלך.

כל המזמין קידום אתרים באנגלית דרך עמוד זה יקבל  ה7% הנחה